0
(0)

اظهارت وکیل شرکت نفت خلاف واقع است
وکیل مدافع بابک زنجانی: ادعای وکیل شرکت ملی نفت ایران که مدعی شده است زنجانی به وکلای خارجی‌ اش پیغام داده در موضوع شرکت اونر ایر با شرکت نفت همکاری نکنند، خلاف واقع و مغایر با اسناد و مدارک موجود است.
رسول کوهپایه‌زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ادعای مطروح شده از سوی وکیل شرکت نفت مبنی بر اینکه بابک زنجانی از داخل زندان به شرکای خارجی خود پیام داده است که در خصوص شرکت هواپیمایی اونر ایر با شرکت نفت همکاری نکنید هم خلاف واقع است .
وی گفت : موکل در تاریخ 18 فروردین سال 95 طی وکالت‌نامه رسمی، (وکالت بلاعزل) تمام اختیارات خود را برای پیگیری موضوع و فروش اموال خارج از کشور به شرکت نفت داده است تا این شرکت بتواند در خارج از کشور (ترکیه) اقامه دعوا کند و با طرح شکایت و نهایتا استرداد وجوه حاصل از فروش شرکت هواپیمایی این اموال به کشور بازگردد و تخفیفی شامل حال موکلم شود .
وکیل بابک زنجانی افزود: متاسفانه با اسناد و مدارک ادعای وکیل شرکت ملی نفت مبنی بر همکاری نکردن ، کاملا خلاف واقع است.
وی گفت : این به نفع بابک زنجانی است که اموالش در خارج از کشور به فروش برسد و تا مستحق تخفیف شود به جای اینکه اموالش را در خارج از کشور شرکای خارجی بالا بکشند و هیچ سودی به زنجانی نرسد .
کوهپایه زاده افزود: این اظهارات وکیل شرکت نفت منطقی و عقلایی نیست و در واقع خلاف واقع است .
این وکیل دادگستری با طرح این سوال که باید از وکیل شرکت ملی نفت پرسید که شما بر چه اساسی و با چه استنباطی چنین اظهاراتی را مطرح کرده اید افزود: با این ادعای وکیل شرکت ملی نفت، در اصل نهادهای امنیتی زیر سئوال می‌روند. چطور موکل از داخل زندان می‌تواند پیغامی را به خارج از زندان مبنی بر همکاری یا عدم همکاری بدهد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه زنجانی به خوبی واقف است اگر این اموال فروخته شود از میزان بدهی‌اش کم می شود.
کوهپایه زاده گفت: اظهارنظرهای نه چندان دقیق و صحیح که مستند به هیچ دلیل و سند و مدرکی نیست ، هیچ کمکی به استیفای حقوق بیت المال نمی‌کند.
وی افزود: درخواست من از همکاران این است که اخلاق حرفه ای را رعایت کنند.

مطالعه کنید درباره‌ 

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *