0
(0)

دکل نفتي بابک زنجانی دزدیده شد
خبرگزاری فارس دزدیده شدن دکل نفتی در استان خوزستان را تایید کرد
فارس با اشاره به این موضوع و از قول یک منبع مطلع در حوزه نفت نوشت که این دکل متعلق به مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری نیست بلکه متعلق به «یکی از شرکت‌های خصوصی بابک زنجانی است». به گفته این شخص مطلع، شرکت خصوصی بابک زنجانی در نقاط مختلف کشور دکل دارد و این دکل‌ها غیر فعال‌اند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این دکل دارای وسایل و موتورهای پیشرفته بوده است.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طی یک ماه گذشته، زمزمه‌هایی از احتمال آزادی بابک زنجانی شنیده شده است. دهم مرداد سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت بابک زنجانی گفته بود: «بابک زنجانی محکوم به اعدام شده و اکنون در زندان است و مطلقا از مرخصی استفاده نکرده است. اگر ایشان همکاری کند، ممکن است در حدود مقررات با وی مساعدت صورت بگیرد.»
منابع آگاه معتقدند پس از تحقق مواردی که از طرف رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با فساد اقتصادی مطرح شده بود، آزادی بابک زنجانی شدنی‌است. اشاره آن‌ها به سخنان چندی پیش محمدرضا یزدی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، درباره وضعیت بابک زنجانی بود که گفته بود: «این پرونده را از اواخر سال ۱۴۰۰ در دست گرفتیم. با هماهنگی بین دستگاه‌ها و قوه قضائیه و دادستانی، اموال این فرد در خارج کشور بررسی و پرونده دنبال می‌شود. در این هفته هیئتی به یکی از کشورهای همسایه سفر خواهند داشت تا پول‌هایی که در آن کشور است را راستی‌آزمایی کنند. چنانچه این موارد تعیین تکلیف شود، بدهی این فرد تسویه می‌شود و قاعدتا مطابق حکمی که صادرشده تخفیفاتی برای او قائل خواهند شد.»

مطالعه کنید درباره‌ 

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *