0
(0)

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مالباختگان سکه ثامن در نامه‌ای از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی برای دستور رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده و رد مال در مرحله دادسرا تشکر کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

به نام یکتای دادگستر “العدل اساس الملک”

محضر گرانقدر ریاست معظم قوه قضائیه

حضرت آیت الله رئیسی(دام عزه) با سلام و تحیات وعرض تبریک هفته قوه قضائیه و آرزوی تداوم تائیدات و توفیقات الهی در منصب عالی قضایی

احتراما؛ به وکالت از موکلین – مالباختگان پرونده موسوم به سکه ثامن- از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به استحضار عالی می رساند:

درایت و اهتمام حضرتعالی به منظور احقاق حقوق تضییع شده حدود ۴۰۰۰ خانواده مالباختگان پرونده مذکور که در وضعیت اسفناک مالی و معیشتی به سر می‌برند و بعضا حتی در تامین مخارج یومیه خویش نیز دچار عسر و حرج می‌باشند – مصداق بارز و تجلی عدالت علوی در حمایت از مظلومان و دستگیری و پشتیبانی از درماندگان و ذی حقان است.

درخواست و اقدام جهادی و عدالت‌خواهانه آن قاضی القضات عالم و عادل که مورد موافقت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت نور امید و شادمانی را در دل و جان رنجدیده مالباختگان تاباند.

لذا بدین وسیله حسب وظیفه قانونی و شرعی، نهایت قدردانی و تشکر قلبی خود و موکلین را به محضر شریفتان معروض می‌دارم.

بی‌تردید خدمت به مردم موهبتی است الهی که خداوند عزوجل توفیق انجام آن را به بندگان خاص و برگزیده خود عنایت می‌فرماید.

هرچند از حضور مبارکتان در مسئولیت خطیر عالی قضایی زمان بسیار اندکی می‌گذرد اما از هم اینک حلاوت ثمرات و برکات آن ذائقه حق‌طلبان، ستمدیدگان و عدالت‌خواهان را شیرین کرده است. دعای خیر مظلومان و محرومان و دل شکستگان بدرقه راهتان و الطاف الهی همواره مددکارتان باد. ” أن الله یأمر بالعدل و الإحسان”

مطالعه کنید درباره‌ 

با تجدید احترام و تشکر فراوان

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *