0
(0)

بابک زنجانی از جعبه سیاه پرونده نفتی شکایت کرد

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی ایرنا، با اعلام این خبر گفت: یکی از شاکیان علیرضا زیباحالت منفرد، بابک زنجانی است و موکلم شکایت مفصل و مبسوطی از این فرد به اتهام کلاهبرداری و خیانت در امانت کرده است.

این وکیل دادگستری افزود: یکی از مسائلی که همواره در جلسات محاکمه پرونده نفتی مطرح می‌شد این بود که زنجانی بدهی به شرکت نفت را قبول داشت و می‌گفت باید بدهی را پرداخت کند اما شرکت نفت که مدعی تحویل 15کشتی نفت به زنجانی بود، هیچ وقت برنامه‌ها را حتی به دادگاه ارائه نکرد.
کوهپایه‌زاده ادامه داد: قسمت عمده نفت‌ها به شرکت فال در امارات فروخته شد و بعد از مدتی آن شرکت ادعا کرد که نفت‌های فروخته شده دچار مشکل است و داخل محموله‌های نفتی آب وجود دارد و از پرداخت وجه که حدود 500 تا 700 میلیون دلار است، خودداری کرد.
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیح داد: کسی که در عملیات فیزیکی تحویل و تحول محموله‌های نفتی نقش داشت، علیرضا زیباحالت منفرد بود و از این جهت به درستی از سوی دادستان تهران به «جعبه سیاه» معروف شده است. زنجانی حتی یک بشکه نفت تحویل نگرفته و بارنامه‌ها در اختیارش نیست و تنها از طریق ایمیل و تلفن کارها را انجام می‌داد.
این وکیل دادگستری افزود: کسی که محموله‌های نفتی را به طور فیزیکی تحویل می گرفت و به شرکت فال می فرستاد زیباحالت بود و بعداً هم ادعا شد داخل محموله‌ها آب وجود دارد.

مطالعه کنید درباره‌ 

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *